Kodėl puslapyje rodomas ne mano telefono numeris?

Šiuo metu Jūsų puslapyje yra rodomas tik Jums priskirtas unikalus Paslaugos.lt telefono numeris. Klientui šiuo numeriu paskambinus, skambutis bus peradresuojamas į Jūsų asmeninį numerį, kurį nurodėte savo paskyroje. Visus skambučius ir žinutes gausite į savo numerį, tačiau tiksliai žinosite, jog klientas Jus rado Paslaugos.lt portale, nes peradresuoto skambučio pradžioje girdėsite pranešimą "Klientas iš Siandiena.lt". Plačiau galite skaityti čia - https://siandiena.lt/blogas/jusu-telefono-numeris

Kaip pakeisti savo puslapio kategoriją?

Puslapio kategorija gali būti keičiama per tris dienas nuo puslapio aktyvacijos. Puslapio kategoriją gali pakeisti tik Paslaugos.lt administracija. Rašykite laišką - [email protected], nurodę tikslią kategoriją, kurioje puslapis turi būti. Laišką siųskite iš el. pašto adreso, kuris nurodytas Jūsų puslapyje.

Kaip veikia rekomendacijų sistema?

Siandiena.lt rekomendacijų sistema padeda įvertinti paslaugų teikėjo kompetenciją, reputaciją ir aktyvumą. Kuo daugiau rekomendacijų turi paslaugų teikėjas, tuo didesnė tikimybė, kad teikėjas paslaugas atlieka kokybiškai, turi daug patirties ir gerą reputaciją. Kas gali palikti rekomendaciją? Paslaugų teikėjus gali rekomenduoti jų buvę klientai, kurie užsiregistruoja Siandiena.lt, suteikia informacijos apie save ir atliktą paslaugą. Kokią informaciją reikia pateikti, norint palikti rekomendaciją? Norinčių palikti rekomendaciją prašome užsiregistruoti Siandiena.lt, pateikti savo vardą, komentarą apie atliktas paslaugas, jų atlikimo datą ir el. pašto adresą. Papildomai skatiname palikti kliento pavardę, telefono nr., profilio nuotrauką, atliktų darbų nuotraukų (jeigu įmanoma). Skatiname klientus palikti kuo daugiau informacijos, kad rekomendacija būtų vertinga tiek paslaugų teikėjui, tiek kitiems Siandiena.lt vartotojams. Kaip įvertinti rekomendacijų patikimumą? Portalo administracija naujas rekomendacijas nuolatos tikrina ir prireikus moderuoja. Kilus įtarimų, kad rekomendacijos sukurtos nesąžiningai, jos yra trinamos be atskiro įspėjimo. Taip pat, lankytojai gali savarankiškai patikrinti paslaugų teikėją rekomenduojančio Siandiena.lt nario profilio puslapį. Šiame puslapyje galima rasti vartotojo informaciją: registracijos datą, paskutinio prisijungimo datą, visas paslaugų teikėjams paliktas rekomendacijas bei nusiskundimus, Facebook profilį ir kt. Esant poreikiui, galima susisiekti su vartotoju ir pasiteirauti apie paslaugų teikėjo atliktą paslaugą.

Kaip veikia nusiskundimų sistema?

Nesąžiningų, nekokybiškai dirbančių paslaugų teikėjų puslapiuose galite rasti informaciją apie neišspręstus nusiskundimus. Nusiskundimų patikimumą tikriname. Jeigu nusiskundimas argumentuotas ir išsamus, skatiname paslaugų teikėją jį spręsti, kad klientas nusiskundimą atsiimtų. Paslaugų teikėjui gavus 3 nusiskundimus, sukurtas puslapis pašalinamas iš portalo. Jeigu neišspręstų nusiskundimų paslaugų teikėjas neturi, didelė tikimybė, jog jis paslaugas teikia kokybiškai ir yra vertas dėmesio. Paslaugų teikėjų puslapiuose galima rasti nusiskundimus, kai paslauga nebuvo atlikta, tačiau buvo tiksliai susitarta su klientu dėl paslaugos atlikimo (paslaugų teikėjas neatisliepia, neatrašo, užblokuoja ir pan.). Tokie nusiskundimai paslaugų teikėjų puslapiuose rodomi 7 d. Kaip sprendžiami nusiskundimai? Nusiskundimus administruojame ypač atsakingai. Kraštutiniais atvejais, jeigu nepavyksta paslaugų teikėjui ir klientui susitarti, atliekame šiuos veiksmus: išanalizuojame nusiskundimą ir pateiktą informaciją. Prašome papildyti informaciją, jeigu jos trūksta; prašome patvirtinti žmogaus, parašiusio nusiskundimą, tapatybę; jeigu pakanka informacijos įrodančios, kad kliento nusiskundimas pagrįstas, o paslaugų teikėjui nepavyksta išspręsti konflikto, nusiskundimą atvaizduojame teikėjo puslapyje. Prie nusiskundimo paslaugų teikėjas gali palikti komentarą ir aprašyti savo poziciją bei paaiškinti, kodėl negalėjo išspręsti susidariusios situacijos. Tais atvejais, kai informacijos, pagrindžiančios nusiskundimo patikimumą, trūksta, jis yra atmetamas. Ar galima nusiskundimą palikti anonimiškai? Jeigu klientas patvirtina savo tapatybę portalo administracijai, paliekame teisę neskelbti savo vardo ir pavardės viešai. Kokios informacijos reikia, norint pagrįsti nusiskundimą? Blogai atliktos paslaugos nuotraukos, dokumentai, failai; sutartos sumos arba avanso bankinio mokėjimo nurodymo kopija; pinigų priėmimo-perdavimo kvitas; sąskaita už suteiktas paslaugas; sutartis su paslaugų teikėju; susirašinėjimas el. paštu, „Facebook’e“, „Skype“ ir pan.; pokalbių išklotinė; kita. Tais atvejais, kai informacijos, pagrindžiančios nusiskundimo patikimumą, trūksta, jis yra atmetamas. Kaip galima panaikinti nusiskundimą? Nusiskundimas gali būti panaikinamas jo autoriaus prašymu. Nusiskundimas gali būti panaikinamas paslaugų teikėjo prašymu po 6 mėn. nuo nusiskundimo paskelbimo datos. Svarbi sąlyga - per 6 mėn. nuo skundo paskelbimo datos paslaugų teikėjas turi gauti mažiausiai 5 rekomendacijas, kurios parašytos prisijungus su Facebook. Prašymą dėl skundo panaikinimo rašykite el. paštu [email protected] Nusiskundimas, kai paslauga nebuvo atlikta, tačiau buvo tiksliai susitarta su klientu dėl paslaugos atlikimo (paslaugų teikėjas neatisliepia, neatrašo, užblokuoja ir pan.) iš paslaugų teikėjo puslapio automatiškai pašalinamas po 7 d. nuo paskelbimo arba skundo autoriaus prašymu.

Rekomenduojamos paslaugos

Women Beauty Care Service with Expert Beautisian

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page whe...

€110.00
Cleaning & Renovation Service By Our Expert Cleaner

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page whe...

€23.40
Home Move Service From One City to Another City

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page whe...

€21.00
Painting & Renovation Service From Us At Affordable Price

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page whe...

€91.00